ראשת המחלקה לבלשנות ולספרות אנגלית באוניברסיטת בר-אילן. מחקריה מתמקדים ברכישת הקריאה – גורמים קוגניטיביים ובלשניים, פסיכו־בלשנות של הקריאה, דיגלוסיה ודו־לשוניות. משמשת יועצת אקדמית לרקטור באוניברסיטת בר-אילן, חברה בוועדות ייעוץ שונות של משרד החינוך וראמ"ה (הרשות הארצית למדידה והערכה), ויועצת מדעית במט"ח (המרכז לטכנולוגיה חינוכית) בנושא קידום האוריינות בערבית כשפת אם. חברה בוועדת ההיגוי לפיתוח חומרי קריאה בערבית על פי מדדי PISA ובוועדת המומחים הבינלאומית למבחני PIRLS.
ראשת המחלקה לבלשנות ולספרות אנגלית באוניברסיטת בר-אילן. מחקריה מתמקדים ברכישת הקריאה – גורמים קוגניטיביים ובלשניים, פסיכו־בלשנות של הקריאה, דיגלוסיה ודו־לשוניות. משמשת יועצת אקדמית לרקטור באוניברסיטת בר-אילן, חברה בוועדות ייעוץ שונות של משרד החינוך וראמ"ה (הרשות הארצית למדידה והערכה), ויועצת מדעית במט"ח (המרכז לטכנולוגיה חינוכית) בנושא קידום האוריינות בערבית כשפת אם. חברה בוועדת ההיגוי לפיתוח חומרי קריאה בערבית על פי מדדי PISA ובוועדת המומחים הבינלאומית למבחני PIRLS.